- ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ ΑΣΕΠ | 120€ ΠΡΟΣΦΟΡΑ | ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ | Δια Ζώσης, e-learning, Live Online,... - Ιούλ 25, 2022
- EXPERT IN MICROSOFT OFFICE | ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ MASTER ADVANCED | ΑΣΕΠ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΟΠΠΕΠ | ΠΡΟΣΦΟΡΑ... - Ιούλ 25, 2022
- SPSS | ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΝΕΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ E-LEARNING & LIVE ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ & ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ... - Ιούλ 25, 2022
- ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ | ΔΕΚΑ (10) ΤΡΙΩΡΕΣ ONLINE ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ON DEMAND | ΠΡΟΣΦΟΡΑ 10€ | ΣΕΜΙΝΑΡΙΑΚΟΣ... - Ιούλ 24, 2022
- PYTHON ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ | e-learning On Demand - Ιούλ 23, 2022
- ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑΣ | ADOBE PHOTOSHOP - LIGHTROOM | e-learning On Demand - Ιούλ 23, 2022
- ΤΕΧΝΗ & ΤΕΧΝΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ | ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ & ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΩΝ | ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2022 ON THE POINT - Ιούλ 23, 2022
- ΠΗΛΙΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΣΑΓΚΑΡΑΔΑ | RETREAT ΕΥΕΞΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ YOGA PILATES... - Ιούλ 23, 2022
- ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΕΧΝΗΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ 6-12 ΕΤΩΝ | ΘΕΑΤΡΟ, ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΧΟΡΟΣ, ΓΡΑΦΗ, ΑΝΑΓΝΩΣΗ... - Ιούλ 5, 2022
- ΤΕΧΝΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ | ΜΟΥΣΙΚΗ, ΘΕΑΤΡΟ, STAND UP COMEDY, ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ | 2022 | ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ ΠΟΛΙΣ - Ιούλ 2, 2022
Πολιτισμός
Ο Πολυχώρος “Πόλις” Κέντρο Πολιτισμού Εκπαίδευσης, η Αντιγόνη Σταυροπούλου, η Αγνή Παναγιωτάτου και ο Γιάννης Βερβενιώτης, σε συνεργασία με δασκάλους, γυμναστές, σκηνοθέτες, συγγραφείς, ηθοποιούς και χορευτές, ετοίμασαν ένα Καλοκαιρινό Σχολείο Τέχνης για παιδιά 6-12 ετών, που έλαβε χώρα από 20 Ιουνίου έως 22 Ιουλίου 2022, στους υπέροχους χώρους του "Πόλις" στο Ν. Ηράκλειο Αττικής.
Το Σχολείο Τέχνης είναι προσβάσιμο προς όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα από το φύλο και την εθνικότητα, ανεξάρτητα από την αναπηρία, τις κλίσεις, τα ταλέντα, τον τύπο μάθησης, τον βαθμό ετοιμότητας και τα ενδιαφέροντά τους. Όλες οι δραστηριότητες θα είναι βασισμένες στις αρχές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας και της ενιαίας εκπαίδευσης, ώστε όλα τα παιδιά να μπορούν να συνυπάρχουν στη μάθηση και στο παιχνίδι, στην έκφραση και στη δημιουργία, στη ζωή και στον κόσμο, ελεύθερα και ισότιμα. Στόχος είναι να πιστέψουμε μαζί ότι μπορούμε να υπάρξουμε σε έναν κόσμο αληθινά ανθρώπινο, για όλους.
Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με διαφορετικούς θεματικούς άξονες κάθε εβδομάδα, οι οποίοι διδάχθηκαν με ταινίες, με παραμύθια, με ποιήματα, με εμπλοκή σε σωματικές και πνευματικές δραστηριότητες και κυρίως μέσω της καλλιτεχνικής δημιουργίας στο πλαίσιο μιας ενιαίας ομάδας. Τα παιδιά ανέπτυξαν τη φαντασία τους, τη συναισθηματική τους νοημοσύνη και γνώρισαν τον κόσμο του θεάτρου, του αυτοσχεδιασμού, της γραφής, της δημιουργίας και αφήγησης ιστοριών, τον κόσμο του κινηματογράφου, της αφήγησης και της ποίησης, τον κόσμο του χορού και της μουσικής, μα κυρίως με τους εαυτούς τους και τους άλλους, σε έλα πλαίσιο συνεργασίας, αλληλεγγύης και έμπνευσης, μέσα από δραστηριότητες που ταίριαξαν στην προσωπικότητα του κάθε παιδιού ξεχωριστά και της ομάδας ως σύνολο.
Αυτή τη χρονιά, το Σχολείο Τέχνης ασχολήθηκε με ιστορίες αλλιώτικες από τις περσινές, μα και με διαφορετικό τρόπο. Το περασμένο Καλοκαίρι, εστιάσαμε στους βασικούς ήρωες της κάθε ιστορίας και στον τρόπο με τον οποίο εκείνοι εμπνέουν τα παιδιά να δημιουργήσουν δραματουργία, μέσω της διαφορετικότητάς τους. Ωστόσο, μετά τη μελέτη της έρευνας και της διατριβής με τίτλο «Ενιαία τέχνη ή Όταν η διαφορετικότητα δημιουργεί δραματουργία» που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος ειδικής και ενιαίας εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κύπρου και δείγμα πήρε από το Σχολείο Τέχνης που οργάνωσε το Πόλις το 2021, εστιάσαμε αυτό το Καλοκαίρι στο αντίστροφο: στον αντιήρωα, στον μη ήρωα, σε αυτόν που χαρακτηρίζεται κακός ή όχι καλός, στον αφανή και στον μη επιτυχημένο, σ’ εκείνον που στη δική του ιστορία είναι ο πρωταγωνιστής κι ας μην έχει υπάρξει έργο στο όνομά του, στον χαρακτήρα εκείνον που είτε δεν φαίνεται όσο ο πρωταγωνιστής, είτε φαίνεται μα δεν θέλουμε να τον κοιτάμε. Τα παιδιά κλήθηκαν να δημιουργήσουν εκ νέου τις δικές τους φανταστικές ιστορίες, με ήρωες που τους μετακινεί μονάχα η αλήθεια τους και η ανάγκη τους για ουσιαστική συνύπαρξη. Έτσι, οι θεματικοί άξονες της κάθε εβδομάδας επιλέχθηκαν με σκοπό να εμπνεύσουν τα παιδιά να υπάρξουν όπως εκείνα επιθυμούν στη ζωή, παρέα με τους όποιους άλλους.
Τα παιδιά είχαν ως στόχο να δημιουργήσουν μια δική τους παράσταση μέσα σε πέντε μέρες και να την παρουσιάσουν στους ανθρώπους τους στο τέλος της κάθε εβδομάδας. Ό,τι δημιουργήθηκε και παρουσιαάστηκε, ήταν πάντοτε εξ ολοκλήρου αποτέλεσμα των ιδεών των παιδιών και της δικής τους συγγραφής, σκηνοθεσίας, σκηνογραφίας και ενδυματολογίας, ενώ οι ομάδες που δημιουργήθηκαν κάθε εβδομάδα εκ νέου, αποτέλεσαν και αυτές αποτέλεσμα των επιλογών των παιδιών, τα οποία καθ’ όλη τη διάρκεια λειτούργησαν σε ένα πλαίσιο συνεργασίας και αλληλεγγύης, ελεύθερα και ενιαία.
Τα παιδιά παρουσίασαν κάθε Παρασκευή τις κατασκευές και τις ιστορίες τους, τους ήρωές τους και την ομαδική παράσταση.
Πιο συγκεκριμένα:
1η Εβδομάδα 20 - 24 Ιουνίου
Ο Πίτερ Παν
Την πρώτη εβδομάδα, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με την παιδικότητα και τη μαγεία που κρύβει. Δημιούργησαν ιστορίες σχετικές με την ιστορία και υπήρξαν μέσα τους νοητικά και σωματικά. Συγκεκριμένα, τα παιδιά ενεπλάκησαν με την ιστορία του έργου «Πίτερ Παν» μέσα από το βιβλίο, την ταινία, τα τραγούδια, αλλά και από τις ζωγραφιές, τις κατασκευές, τις χορογραφίες, τους αυτοσχεδιασμούς και τα παιχνίδια που τα ίδια δημιούργησαν. Στο τέλος της εβδομάδας, την Παρασκευή, τα παιδιά παρουσίασαν στη σκηνή του «Πόλις» όλα όσα δημιούργησαν μέσα στην εβδομάδα.
2η Εβδομάδα 27 Ιουνίου - 1 Ιουλίου
Ο Μάγος του Οζ
Τη δεύτερη εβδομάδα, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τη φαντασία και τη γνώση. Δημιούργησαν ιστορίες σχετικές με την ιστορία και υπήρξαν μέσα τους νοητικά και σωματικά. Συγκεκριμένα, τα παιδιά ενεπλάκησαν με την ιστορία του έργου «Ο Μάγος του Οζ» μέσα από το βιβλίο, παρακολούθησαν την ταινία, έγραψαν στίχους για τραγούδια και δημιούργησαν ζωγραφιές, κατασκευές, χορογραφίες, αυτοσχεδιασμούς και παιχνίδια. Στο τέλος της εβδομάδας, την Παρασκευή, τα παιδιά παρουσίασαν στη σκηνή του «Πόλις» όλα όσα δημιούργησαν μέσα στην εβδομάδα.
3η Εβδομάδα 4 - 8 Ιουλίου
Ο Ρομπέν των Δασών
Την τρίτη εβδομάδα, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τη δικαιοσύνη και την αλληλεγγύη. Δημιούργησαν ιστορίες σχετικές με το θέμα και υπήρξαν μέσα τους νοητικά και σωματικά. Συγκεκριμένα, τα παιδιά ενεπλάκησαν με την ιστορία «Ρομπέν των Δασών» μέσα από το βιβλίο, την ταινία, τα τραγούδια, αλλά και από τις ζωγραφιές, τις κατασκευές, τις χορογραφίες, τους αυτοσχεδιασμούς και τα παιχνίδια που τα ίδια δημιούργησαν. Στο τέλος της εβδομάδας, την Παρασκευή, τα παιδιά παρουσίασαν στη σκηνή του «Πόλις» όλα όσα δημιούργησαν μέσα στην εβδομάδα.
4η Εβδομάδα 11 - 15 Ιουλίου
Η Παναγία των Παρισίων
Την τέταρτη εβδομάδα, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τη διαφορετικότητα και την αποδοχή της. Δημιούργησαν ιστορίες σχετικές με το θέμα, υπήρξαν μέσα τους νοητικά και σωματικά. Συγκεκριμένα, τα παιδιά ενεπλάκησαν με την ιστορία «Η Παναγία των Παρισίων» μέσα από βιβλία, ταινίες, τραγούδια, αλλά και από τις ζωγραφιές, τις κατασκευές, τις χορογραφίες, τους αυτοσχεδιασμούς και τα παιχνίδια που τα ίδια δημιούργησαν. Στο τέλος της εβδομάδας, την Παρασκευή, τα παιδιά παρουσίασαν στη σκηνή του «Πόλις» όλα όσα δημιούργησαν μέσα στην εβδομάδα.
5η Εβδομάδα 18 - 22 Ιουλίου
Λαβύρινθος
Την πέμπτη εβδομάδα, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με την ελληνική μυθολογία. Δημιούργησαν ιστορίες σχετικές με το θέμα, υπήρξαν μέσα τους νοητικά και σωματικά. Συγκεκριμένα, τα παιδιά ενεπλάκησαν με την ιστορία του Θησέα και της Αριάδνης, του Μινώταυρου, του Δαίδαλου και του Ίκαρου, μέσα από βιβλία, ταινίες, τραγούδια, αλλά και από τις ζωγραφιές, τις κατασκευές, τις χορογραφίες, τους αυτοσχεδιασμούς και τα παιχνίδια που τα ίδια δημιούργησαν. Στο τέλος της εβδομάδας, την Παρασκευή, τα παιδιά παρουσίασαν στη σκηνή του «Πόλις» όλα όσα δημιούργησαν μέσα στην εβδομάδα.
Ενδεικτικό πρόγραμμα εβδομάδας
- Δευτέρα: Γνωριμία με τα παιδιά μέσω της ζωγραφικής και παρουσίαση ατομικά στην ομάδα. Διδασκαλία του θέματος της εβδομάδας μέσω ανάγνωσης παραμυθιών και προβολής ταινιών. Κινησιολογικό και φωνητικό ζέσταμα. Συζήτηση και αυτοσχεδιασμοί σχετικά με το δοσμένο θέμα. Διάλειμμα για φαγητό και ελεύθερη ώρα για παιχνίδι. Χαλάρωση.
- Τρίτη: Ζωγραφική των ηρώων του θέματος της εβδομάδας και παρουσίασή τους στη σκηνή, ατομικά. Κινησιολογικό και φωνητικό ζέσταμα. Δημιουργία ομάδων εργασίας για αυτοσχεδιασμούς των ιστοριών του θέματος, μέσω συγγραφής και σκηνοθεσίας. Κινησιολογία των ηρώων και χορευτικές ασκήσεις δημιουργίας σχέσεων μεταξύ τους. Διάλειμμα για φαγητό και ελεύθερος χρόνος για παιχνίδι. Γνωριμία με τα τραγούδια και τον μουσικό κόσμο της εκάστοτε ιστορίας και διδασκαλία των. Χαλάρωση.
- Τετάρτη: Ζωγραφική των ιστοριών που παρουσιάστηκαν στους αυτοσχεδιασμούς των προηγούμενων ημερών και παρουσίασή τους στη σκηνή ατομικά. Κινησιολογικό και φωνητικό ζέσταμα. Διδασκαλία χορογραφιών. Διάλειμμα για φαγητό και ελεύθερος χρόνος για παιχνίδι. Διδασκαλία τραγουδιών και δημιουργία στίχων ομάδας. Γνωριμία με τα υλικά των κατασκευών και των κοστουμιών. Χαλάρωση.
- Πέμπτη: Ομαδική ζωγραφική των ηρώων και των ιστοριών που δημιουργήθηκαν από τα παιδιά τις προηγούμενες μέρες και παρουσιάσή τους σε ομάδες. Κινησιολογικό και φωνητικό ζέσταμα. Τελική επεξεργασία σκηνών, χορογραφιών και τραγουδιών. Δραματουργική συρραφή τους σε μία ενιαία παράσταση. Διάλειμμα για φαγητό και ελεύθερος χρόνος για παιχνίδι. Κατασκευή των σκηνικών και των κοστουμιών της παράστασης. Χαλάρωση.
- Παρασκευή: Συζήτηση με τα παιδιά για την εμπειρία της εβδομάδας και προτάσεις τους σχετικά με το τι τους άρεσε και με το τι θα ήθελαν να αλλάξει. Προτάσεις παιδιών σχετικά με τον θεματικό άξονα της κατασκήνωσης που θα πραγματοποιηθεί τον Σεπτέμβριο. Διαδραστικό παιχνίδι απόδρασης (escape room) με γρίφους σχετικούς με το θέμα της εβδομάδας. Διάλειμμα για φαγητό και ελεύθερη ώρα χορού (party). Κινησιολογικό και φωνητικό ζέσταμα. Γενική πρόβα. Δημιουργία εξωτερικής εμφάνισης των ρόλων (κοστούμια και face painting) και τελικές πινελιές στο σκηνικό. Χαλάρωση και αποχαιρετισμός, ως κλείσιμο της εβδομάδας. Παράσταση. Διπλώματα και συζήτηση με τους γονείς.
Παρέχονται Καθημερινά:
- Μαθήματα θεάτρου,
- υποκριτική και σκηνοθεσία,
- αυτοσχεδιασμός,
- μουσική, χορός και κίνηση,
- ζωγραφική, κατασκευές,
- ανάγνωση, αφήγηση και δημιουργία παραμυθιού,
- λογοτεχνία, ποίηση,
- κινηματογράφος,
- σκηνογραφία, ενδυματολογία,
- συζήτηση, συνεργασία, ομαδικότητα,
- συναισθηματική νοημοσύνη,
- δημιουργία ιστορίας και ηρώων,
- παιχνίδια,
- πρόβες,
- ελεύθερος χρόνος έκφρασης,
- escape room με γρίφους,
- αποδοχή της διαφορετικότητας, χωρίς διαχωρισμό και χωρίς αποκλεισμό,
- snack | χυμοί
20 Ιουνίου-22 Ιουλίου | Δευτέρα-Παρασκευή 9.00-16.00
Επιμέλεια
Αντιγόνη Σταυροπούλου
Εκπαιδευτικός - Παιδαγωγικό Τμήμα Πανεπιστημίου Κρήτης | Μάστερ - Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ειδικής και Ενιαίας Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κύπρου | Ηθοποιός - Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν | Συγγραφέας - Στούντιο Συγγραφής Θεατρικού Έργου του Εθνικού Θεάτρου και Σχολή Εξειδίκευσης Θεατρικής Γραφής του Θεάτρου Πορεία | Καλλιτεχνική Συμμορία Ντουέντε
Αγνή Παναγιωτάτου
Καθηγήτρια Χορού - Εθνική Σχολή Χορού | Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής ΣΕΦΑΑ Πανεπιστήμιο Αθηνών | Δασκάλα Yoga – Pilates | Coacher Νευρογλωσσικός Προγραμματισμός NLP | Ψυχο Λογική Υπνοθεραπεία
Γιάννης Βερβενιώτης
Ηθοποιός – Δραματική Σχολή Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν | Ναυπηγός Μηχανικός - ΑΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ | Συγγραφέας - Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Συντονιστές μαθημάτων
Νικόλας Ανδρουλάκης
Γιάννης Βερβενιώτης
Αλέξανδρος Chawk
Αγνή Παναγιωτάτου
Αντιγόνη Σταυροπούλου
Κόστος Συμμετοχής σε μία Εβδομάδα 75€/παιδί
Κόστος επόμενης Εβδομάδας 65€/παιδί
Κόστος για πακέτο τριών εβδομάδων και πάνω 60€/παιδί την εβδομάδα
Κόστος για Αδέλφια 65€/παιδί
"Πόλις” & "Prana Yoga Studio"
Τηλ.: 6944516921
Οι ομάδες που δημιουργήθηκαν, θα έχουν ορίζοντα συνέχειας, τόσο με πολιτιστικές δράσεις κατά τη διάρκεια της χρονιάς, όσο και με το Σχολείο Τέχνης.
Εδώ, παρατίθεται το link με τις βιντεοσκοπημένες παραστάσεις του Σχολείου Τέχνης που πραγματοποιήθηκε το Καλοκαίρι του 2022:
Εδώ, παρατίθενται τα link των βιντεοσκοπημένων παραστάσεων του Σχολείου Τέχνης που πραγματοποιήθηκε το Καλοκαίρι του 2021:
- Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ | 1η Εβδομάδα on Vimeo
- ΩΚΕΝΙΑΙΑ | 2η Εβδομάδα on Vimeo
- Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΛΙΟΝΤΑΡΙΩΝ | 3η Εβδομάδα on Vimeo
- ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ (ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΣ) | 4η Εβδομάδα on Vimeo
- ΟΔΥΣΣΕΙΑ - ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΙΘΑΚΗ | 5η Εβδομάδα on Vimeo
- ΑΡΧΑΙΑ ΚΩΜΩΔΙΑ - Ο ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ | 6η Εβδομάδα on Vimeo
Agenda - Calendar Πολιτισμού & Εκπαίδευσης
http://polis.edu.gr/calendar
"Πόλις" Πολυχώρος
Σπουδή, Τέχνη, Ίαση & Τέρψη
Πολιτισμός με Στυλ & Αισθητική
Μαρίνου Αντύπα 62-66 & Φιλοθέης 69Β
14121 Ηράκλειο Αττικής (πλησίον σταθμού ΗΣΑΠ)
☎️ 210 8000009 - 210 2770181
e-mail: polispolychoros@gmail.com
Ιστοσελίδα: www.polis.edu.gr
Facebook: www.facebook.com/polis.education
Instagram: https://www.instagram.com/polis_polychoros
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCuXvVWr7-F61EkHx_VO4hsA